Standaard instap model bestaat uit,

- 4x front led en 4x achter leds. - 2x led spots.

- 1x accu display. - 1x 13 ampere li-ion accu.

- 6ch afstandsbediening.                              

- 1x aluminium voerklep, open en dicht via de zender.

- Alu. Buizen (kruidbescherming)                                            

- Rvs handvat en sluitboutjes.

Eco L gaat standaard bestaan uit,

-  4x front leds en 4x back leds dimbaar. - 2x led spots + accu display. (schakelt mee om)

- 1x 17 amp en 1x 13 amp li-ion accu.        

- 10ch afstandsbediening

- 2x aluminium voerkleppen - open en dicht via de zender.

- 2x Hf esc’s - voor een stille aansturing.      

- 2x Raboesh schroefassen.

- Alu. Buizen (kruidbescherming)

- Rvs handvat en sluit boutjes

Onze nieuwe techniek

Voor deze Eco L hebben we een volledig nieuwe schakeling ontworpen zodat de accu’s volledig worden uitgeschakeld bij het uitzetten van de boot, wanneer de vaar-accu no leeg gevaren word valt de boot stil maar blijft bedienbaar zodat je dan de back-up kunt activeren en gewoon verder kunt varen. Dit is een grote stap en zeer wenselijk voor de gebruiker. Bij het omschakelen naar de back-up accu schakelt de accu display mee, altijd de actuele spanning dus.

En andere belangrijke stap is dat deze boten nu met en zonder fishfinders te bestellen zullen zijn.

Wat ook nieuw in ons programma zal zijn is fishfinders op basis van wifi zoals de Raymarine Wifish en de pro serie.

Een tweede onderschatte optie is nog steeds de frontcamera, deze is echt onmisbaar bij het vissen tegen obstakels. Zelfs s’nachts.

Een derde optie is gebruik van Gladiator Autopilot technieken uit de drone’s wereld, ideaal voor het maken van onder water kaarten en voergebieden. ( voerverspreiding )

Autopilots worden al langer gebruikt dan vandaag,

Zowel in de zeevaart als in de binnenvaart is de automatische piloot al vele jaren gemeengoed. In de zeevaart wordt deze stuurautomaat genoemd. De stuurautomaat werd in eerste instantie aangestuurd door een "koerssteller" waarop de gewenste koers werd ingesteld en een sensor die de stand van een magneetkompas aflas. Latere versies gebruiken een gyrokompas. De meest recente versies zijn opgebouwd rond een microprocessor-unit die zowel GPS-informatie, koers van magneet- of gyrokompas en ingestelde routes/routepunten interpreteert, en zodat de roerganger in principe alleen nog hoeft te interveniëren als er een aanvaring met een ander vaartuig dreigt.

Er is al veel bekend over autopilot systemen, wij hebben gekozen voor een autopilot die ook in drone's gebruikt word. Dit systeem werkt samen met google maps, dit met een redelijk makkelijk te gebruiken app.